Generalități

Termeni si conditii cu caracter general
Separator

blackredwhite.ro este un magazin on-line care comercializeaza produse de mobilier si accesorii.

Compania care administreaza site-ul  www.blackredwhite.ro este  SC MOBCONFORT-TIM SRL (cu punct de lucru – Str. Principală, nr. 880, Com. Moșnița Nouă, Jud. Timiș)

  • cu sediul in Com. Vadu Moldovei, Nr. 489, Jud. Suceava, cod postal 727560
  • inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J33 /644 /2010
  • avand Codul Unic de Inregistrare: RO 27595563.

Efectuarea unei comenzi pe site-ul blackredwhite.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din aceasta pagina.

Toate produsele afisate pe site-ul blackredwhite.ro sunt insotite de o scurta descriere ce cuprinde informatii generale referitoare la caracteristicile acestora/dimensiuni, culori, pret.  SC MOBCONFORT-TIM SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul blackredwhite.ro si nici nu poate fi facuta vinovata de incapacitatea de folosire a acestor informatii, deoarece imaginile si descrierea produselor sunt puse la dispozitia SC MOBCONFORT-TIM SRL de catre partenerii furnizori.

De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site-ul blackredwhite.ro sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv livrate putand diferi usor de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.

Cum comand?

Modalitatea de a comanda produse de mobilier
Separator

Pentru a cumpara produse de la blackredwhite.ro nu trebuie sa va inregistrati. Doar alegeti si puneti in cos produsele pe care le doriti, introduceti datele de la finalizarea comenzii (nume, adresa livrare, nr. telefon contact, o adresa de mail valida) – si asta este totul.

Completarea formularului on-line de comanda presupune insusirea informatiilor referitoare la Politica de confidentialitate prezentata pe acest site.

In momentul in care ati gasit produsul dorit, apasati butonul ADAUGA IN COS din pagina produsului sau din listele de categorii de produse. Produsul este adaugat in acea clipa in cosul de cumparaturi. Puteti repeta aceasta operatiune cu oricare alt produs din oferta.

Accesand butonul COS CUMPARATURI veti putea vizualiza toate produsele selectate de catre dvs pentru cumparare. Din aceasta pagina se pot modifica cantitatile de produse dorite pe fiecare produs in parte sau se poate renunta la unele produse.

Cand v-ati decis asupra comenzii si sunteti sigur ca nu mai trebuie modificate cantitatile sau produsele, apasati butonul FINALIZARE COMANDA din pagina COS CUMPARATURI. Continuati apoi pasii pana la finalizarea comenzii.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii de primire a comenzii de produse.

Cum platesc?

Modalitatea de plata pentru achizitia produselor comandate
Separator

Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte. Toate preturile prezentate pe site sunt exprimate in Lei (RON) si contin TVA.

Daca apar afisate preturi care nu corespund cu realitatea (de exemplu 0 lei, 1 leu sau alte neconcordante), contactati-ne pentru a va comunica telefonic pretul corect.

In pretul paturilor comercializate pe site nu este inclus pretul somierelor/gratarelor, nici al saltelelor (acestea pot fi achizitionate separat, cu un cost suplimentar). 

blackredwhite.ro va putea desfasura orice si oricand campanii promotionale referitoare la produsele afisate pe site, promotii ale caror conditii vor fi stabilite in intregime de catre blackredwhite.ro si vor fi facute cunoscute utilizatorilor si potentialilor clienti prin intermediul informatiilor afisate in prima pagina, dar si prin alte mijloace publicitare considerate oportune.

Modalitati de plata a contravalorii mobilierului comandat online:

*Modalitati de plata a sumei “Avans”:

Atat in cazul existenței pe stoc a produselor comandate, cat si in situația în care produsul nu este pe stoc – persoanele fizice și juridice vor achita pentru produsele /serviciile (de transport) un avans de 50% din valoarea comenzii. Plata se face online, cu cardul, respectiv prin ordin de plată, de catre persoanele juridice, suma virandu-se în contul firmei noastre, conform facturii emise de un reprezentant de vânzări al SC Mobconfort-Tim SRL -Black  Red White  si expediate pe mail clientului.

În situația în care produsul nu este pe stoc iar clientul dorește comanda acestuia, se va plăti un avans de 50% din valoarea comenzii pe baza unei facturi de avans și a unui contract de livrare pus la dispoziție de reprezentantul de vânzări al firmei noastre –  acceptându-se implicit, termenul de livrare estimat de furnizor si comunicat de noi in prealabil clientului.

*Modalitati de plata a sumei “Rest de plata”:

*plata (exclusiv) cash la livrarea produselor de catre curier (camionul de livrare nefiind dotat cu aparat POS);

*plata online, prin virament bancar de pe cardul dvs in contul SC Mobconfort-Tim SRL (identic cu operatiunea de plata a sumei “Avans”) – de pe telefon, calculator, cu dispozitiv token; sau prin depunere personal  de catre dvs a sumei respective, cash, la ghiseul unei sucursale Banca Transilvania (in acest ultim caz, banca va retine un comision de 10-20 lei). Daca insa sunteti titularul unui cont/card salariu, pensie, card economii/, puteti expedia de la ghiseul oricarei banci preferate de dvs, prin transfer interbancar.

In cazul clientilor care au ales ca metoda de plata “Virament bancar”, facturile fiscale se vor emite numai dupa confirmarea platii de catre banca.

Asadar, in momentul în care produsul ajunge în posesia S.C MOBCONFORT-TIM S.R.L., clientul este înștiințat, având obligația de a achita Restul de plată pentru produse /servicii transport, la alegere, fie tot cu cardul, online/cu ordin de plată, inainte ca noi sa incarcam expeditia la firma de curierat/ sau – transportatorul privat autorizat cu care s-a decis sa se execute transportul; fie cash, la angajatul firmei de curierat /sau- transportatorul privat autorizat cu care colaboram, in momentul preluarii coletului adus de acesta.

La confirmarea plății de către banca agreată, S.C. MOBCONFORT-TIM S.R.L. se livrează produsele către client.

***Date bancare S.C. MOBCONFORT-TIM SRL:

IBAN: RO90 BTRL RON CRT0V 1294 4501
BANCA  TRANSILVANIA

Banca Transilvania  – codul SWIFT /BIC : BTRLRO22 .

 

PLATA CU CADUL

Plata în rate egale, fără dobândă

Prin platforma NETOPIA Payments ai acces la parteneriate cu bănci precum: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank sau Alpha Bank, rapid, fără a avea nevoie de contract cu banca, aprobări care să dureze sau suprataxe.

PLATA IN RATE

Ai gasit ce iti doresti? Perfect! Cumpara chiar acum cu ajutorul variantelor de finantare tbi bank:
Pentru cumparaturi de pana in 1.000 lei, iti oferim posibilitatea de a le achita in 4 rate fixe, cu urmatoarele beneficii:

  • 0% dobanda
  • 4 rate egale
  • fara emitere card

 

Pentru cumparaturi mai mari de 1.000 lei, poti alege sa rambursezi ratele lunare cu urmatoarele beneficii:

  • valoarea ratei lunare ramane fixa pe toata perioada contractuala
  • tu alegi numarul de rate: intre 6 si 60 luni
  • fara drumuri la banca

Ce ai de facut? Doar cativa pasi simpli, 100% online:
1 Iti alegi produsele dorite si le adaugi in cosul de cumparaturi
2 La metoda de plata, alegi tbi bank
3 Odata redirectionat in platforma noastra, completezi datele, te identifici cu CI si semnezi electronic documentatia de credit
4 Vei primi raspunsul in cateva minute, iar magazinul va fi instiintat ca poate livra produsele

Cum primesc produsele?

Modalitatea de livrare pentru produsele comandate
Separator

Prețurile produselor afișate pe site-ul www.blackredwhite.ro au incluse cheltuielile de transport (FIRMA DE CURIERAT/respectiv, TRANSPORTATOR PRIVAT AUTORIZAT) doar pentru sumele ce depasesc 10.000 lei/transport gratuit IN TARA, respectiv 5.000 lei/transport gratuit LOCO (TIMISORA SI IMPREJURIMI) in cazul transportului asigurat cu autovehiculul propriu al SC Mobconfort-Tim SRL – Black Red White Mosnita Noua.  Pentru cumparaturi sub aceasta suma (de 10.000, respectiv, 5.000 lei) taxele de transport vor fi suportate de catre client si vor fi comunicate pe mail clientului, in cel mai scurt timp de la plasarea comenzii.

(*NOTA – plasarea comenzii online nu implica nici o obligatie din partea dvs,  se genereaza doar factura proforma, asadar pana cand nu vi se comunica inclusiv pretul transport iar dvs confirmati ca mentineti comanda, nu se considera ca fiind comanda-definitiva).

De asemenea, pretul produselor pe site nu include pretul serviciilor de montaj la domiciliul clientului (servicii care pot fi furnizate, contra cost si in anumite conditii ce tin de distanta  fata de localitatea de sediu al punctului de lucru al firmei, Mosnita Noua).

Toate comenzile plasate pe www.blackredwhite.ro – mobconfort-tim vor fi confirmate de catre noi  prin mail, in cel mai scurt timp dupa plasare – mail prin care vi se va comunica totodata si suma cost transport.

O comanda nu va fi nici activata/plasata la producator (Black Red White SA, Signal Meble sau Morel Meble, in Polonia, respectiv, MobilaDalin Reghin si MGA Arad), nici livrata dupa sosirea marfii in depozitul nostru din Mosnita Noua – pana cand respectiva comanda nu a fost confirmata prin mail (iar in unele situatii, suplimentar, si telefonic).

În momentul contactării clientului de către personalul S.C. MOBCONFORT-TIM S.R.L. , dupa plasarea comenzii, clientului i se vor furniza detalii privind disponibilitatea/sau nu,  pe stoc a produselor comandate.

Produsele cumparate de pe www.blackredwhite.ro pot fi livrate in Timisoara + zonele linitrofe, cat si oriunde in tara prin:
– firma de curierat rapid / transportatorul privat autorizat cu care colaboram – !de retinut, restul de plata se poate achita la curier doar numerar in momentul primirii coletului (coletelor).
– prin intermediul BURSEI DE TRANSPORT din Romania – de retinut, daca se foloseste acest transport marfa trebuie achitata integral inainte de livrare.
– cu mijloacele de transport ale firmei S.C. MOBCONFORT-TIM S.R.L. – in anumite conditii de plată anticipată, condiții negociate în prealabil cu clientul.

Mobilierul furnizat de S.C. MOBCONFORT-TIM S.R.L. se livreaza coletat – asa cum sosesc de la producatorii polonezi Black Red White, Signal Meble sau Morel Meble, respectiv de la producatorii romani MobilaDalin Reghin si MGA Arad -, fiecare colet continând instrucţiuni de montaj.

Montajul (asamblarea) mobilierului intră în responsabilitatea clientului. (Serviciul de  montaj poate fi insa furnizat, contra cost si in anumite conditii ce tin de distanta  fata de localitatea de sediu al punctului de lucru al firmei situat in zona periurbana a Timisoarei).

Care sunt termenele de livrare?

În cît timp primesc produsele comandate si platite total sau partial.
Separator

Termenele de livrare sunt urmatoarele:

– pentru produsele existente pe stoc: termenul de livrare este de până la 7 zile calendaristice de la achitarea integrala a comenzii;

– pentru produsele care nu exista in stoc la data comenzii: termenul de livrare este de minim  2 -(6) saptamani  (6 daca intervin restrictii de circulatie sau sarbatori legale – in Polonia sau la noi, respectiv daca produsul nu este pe stoc in depozitele firmei producatoare), cu conditia achitarii unui avans de 50% din valoarea comenzii in termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea costului transport, respectiv acceptarea de catre client a sumei totale factura.  În acest caz, termenul de livrare începe de la data achitării facturii de avans-marfă şi intrarea banilor în contul SC MOBCONFORT-TIM S.R.L.

Ce condiții de garanție asigurăm?

Ce cuprinde garanția Black Red White
Separator

Pentru produsele vandute de  www.blackredwhite.ro veti primi certificat de garantie emis de producator sau distribuitor in format tiparit.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duceti produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Cum se montează piesele de mobilier?

Montarea se face de catre beneficiar, urmand pasii din schita de montaj
Separator

Mobila este vanduta in pachete, asa cum soseste de la producator: Mobilierul furnizat de S.C. MOBCONFORT-TIM S.R.L. se livreaza coletat – asa cum sosesc de la producatorii polonezi Black Red White, Signal Meble sau Morel Meble, respectiv de la producatorii romani MobilaDalin Reghin si MGA Arad -, fiecare colet continând instrucţiuni de montaj.

Acestea sunt insotite in pachet de schita de montaj si se monteaza de catre client. Montajul (asamblarea) mobilierului intră asadar în responsabilitatea clientului, nefiind inclus in pretul produselor afisat pe site.  Serviciul de  montaj/asamblare poate fi insa furnizat si de magazinul nostru, contra cost si in anumite conditii ce tin de distanta  fata de localitatea de sediu al punctului de lucru al firmei situat in zona periurbana a Timisoarei.

Daca optati sa realizati personal partea de montaj/asamblare, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

*Pentru montajul mobilierului este bine sa aveti inca o persoana care sa va ajute, precum si uneltele specificate in schita de montaj.

*Incepeti cu cate un corp, pe rand. Desfaceti toate pachetele aceluiasi corp si cautati schita de montaj.

*De obicei aceasta se afla in pachetul nr.1, dar poate fi si in alte pachete.

*Cautati apoi cutia cu accesorii. Aici veti gasi diverse tipuri de suruburi, cep-uri, balamale, tragatori si celelalte componente care va vor ajuta la asamblarea corpurilor de mobila.

*Este foarte important sa urmati cu atentie pasii specificati in schita de montaj.

*Folositi cartoanele de la ambalaj pentru a monta pe ele corpurile, astfel protejand colturile mobilei cat si pardoseala. Mobilierul trebuie asezat pe o suprafata dreapta, apoi faceti ultimele reglaje ale balamalelor.

Oferim servicii de MONTAJ SI ASAMBLARE mobilier

Montare/asamblare orice tip de mobilier
Separator

♦♦♦ Oferim servicii profesionale de montaj mobila, respectiv asamblare mobilier in cazul pieselor tapitate mari gen canapele sau coltare ♦♦♦

 

Daca intampinati dificultati sau nu sunteti siguri cum sa procedati, poate fi util sa apelati la un specialist pentru a va asigura ca mobila este montata corect si in siguranta. Magazinul nostru poate trimite echipa de specialisti la locatia dorita de client – la domiciliul sau sediul clientului (birouri sau spatii  comerciale) pentru a instala mobilierul dvs. Acest serviciu, oferit contra cost, este gandit  pentru a usura procesul de instalare/plasare in incapere a mobilei corect si in siguranta, insa fara a necesita efort din partea clientului.

Daca doriti sa beneficiati de acest tip de serviciu, va recomandam sa ne contactati pentru a afla detalii si ce costuri sunt implicate.

TELEFON CONTACT (apasa link pentru apel)  0734.430.830 

 

♦ MONTAM SI ASAMBLAM ORICE TIP DE MOBILA

Montam si asamblam mobilier: de dormitor, biblioteci, mobila living, birouri, dormitoare tineret, mobila hol, dulapuri dressing cu usi culisante, mobila de bucatarie – inclusiv decupaje pentru electrocasnice, coltare, canapele, paturi tapitate etc.

♦ Orice tip de mobila.  ♦ Serviciile noastre de montaj si asamblare mobila au garantia calitatii. 

Cum se returneaza un produs?

Modalitatea de renuntare la comanda si de returnare a produselor
Separator

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice.

Conform ordonantei nr.130 din 31 august 2000 completata prin legea nr.51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr.130/2000 “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Produsele care nu corespund din punct de vedere calitativ (defecte, rupturi lemn, sticla vitrine crapata etc) cu descrierea lor pe site-ul nostru sau nu sunt pe placul dumneavoastra pot fi returnate – clientul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs, in acest din urma caz urmand ca suma de transport suplimentara, pentru retur, sa fie achitata de catre Mobconfort-Tim). Daca doreste sa renunte la comanda, i se va returna integral suma virata pentru produse.

In cazul in care este vorba doar despre faptul ca ati constatat ca nu va place modelul/colectia/ culoarea comandata –  costurile de transport  retur refuz marfa vor fi suportate de catre client, si doar contravaloarea marfii va fi returnata integral, imediat ce coletul soseste la noi si constatam integritatea si cantitatea ca fiind in conformitate cu produsele expediate conf. comanda dumneavoastra. Daca motivul refuzului este deteriorarea in vreun fel a produselor trimise, contravaloarea acestora se va returna integral clientului-cumparator, dat fiind faptul ca exista contract asigurator cu firma de curierat, pentru toata marfa expediata.

In cazul in care este vorba doar despre faptul ca ati constatat ca nu va place modelul/colectia/ culoarea comandata, Mobconfort – Tim SRL BlackRedWhite  se obliga se inapoieze integral contravaloarea produselor in termen de maxim 30 de zile, (dar imediat dupa primirea cererii in scris cat si a coletului cu produsele returnate – si trebuie retinut de asemenea, ca produsul odata receptionat de dvs in buna stare de la curier, poate fi returnat mai apoi numai daca nu prezinta deteriorari rezultate din manipularea incorecta de catre dvs, daca este insotit de ambalajul original, precum si de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie etc).

Mobconfort – Tim SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul si montajul executate de client, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

Atentie:

• produsele asamblate de catre cumparator nu pot fi returnate decat in ambalajul original si fara defecte rezultate din manipulare si montare;
produsele (ex: mobilier, canapele) executate conform comanda speciala, pe dimensiuni speciale si/sau personalizate la cererea clientului prin comanda –  nu vor putea fi returnate;
• clientul isi asuma responsabilitatea masurarilor usilor de acces prin care vor fi introduse canapelele. In cazul in care canapeaua nu va putea fi transportata in interiorul locuintei, clientul isi asuma cheltuielile suplimentare de demontare si montare a acesteia;
• produsele care au facut obiectul unei comenzi speciale nu vor putea fi returnate;
• produsele care prezinte urme de uzura, distrugere, deteriorare de orice natura, nu vor putea fi returnate.

Reclamatii si sesizari

Pentru reclamatii si sesizari va rugam sa utilizati informatiile din sectiunea Contact.